eDeklaracja
Złóż wniosek online o profil zaufany. Jeżeli posiadasz już profil zaufany pomiń krok 1.,2. oraz 3.
Umów się na wizytę w punkcie potwierdzającym. Adresy aktualnych punktów potwierdzających profil zaufany znajdują się na stronie pz.gov.pl (kliknij tutaj). Jeżeli posiadasz już profil zaufany, pomiń krok 2. oraz 3.
Wybierz formę uwierzytelnienia profilu zaufanego:
- potwierdzenie zdalne poprzez wideorozmowę (tymczasowy profil zaufany na okres 3 miesięcy),
- potwierdzenie stacjonarne w punkcie potwierdzającym (profil zaufany na okres 3 lat).
Po aktywacji konta zaloguj się do swojego Internetowego Konta Pacjenta.
Z głównego panelu wybierz moduł „Moje konto” i kliknij „zobacz”.
W dolnej części strony znajduje się pole „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”. Aby wypełnić e-Deklarację kliknj przy lekarzu, pielęgniarce lub położnej (kobiety) opcję „Wypełnij deklarację”.
Po pojawieniu się nowej deklaracji POZ należy sprawdzić aktualność danych adresowych.
Kolejnym krokiem jest wybranie placówki. W tym miejscu należy wpisać miejscowość oraz ulicę. Po wypełnieniu tych danych ukaże się pole „Wybierz placówkę z listy”, gdzie należy wybrać Puckie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa.
Uwaga!
Należy wybrać odpowiednią opcję z listy dostępncyh placówek, gdyż wyświetlają się 3 ośrodki pod nazwą Puckie Centrum Medyczne. Różnią się opcją wyboru opieki POZ, czyli wyborem lekarza, pielęgniarki lub położnej.
Należy wybrać informacje, który raz w roku dokonujemy wyboru na placówkę oraz personel POZ. W przypadku wybrania opcji „po raz trzeci i kolejny” należy również uzasadnić powód zmiany.
Klikamy podpisz. Pojawia się podgląd deklaracji oraz opcja podpis dokumentu elektronicznego. Do wyboru są: podpis profilem zaufanym oraz podpisem kwalifikowanym. Wybieramy opcję „Podpisz Profilem Zaufanym”.
Po wybraniu opcji „Podpisz Profilem Zaufanym” przekieruje nas na stronę, która odpowiada za podpisanie dokumentu. W tym miejscu wyświetlą się nasze dane, informacje dodatkowe oraz dane dokumentu.
Klikamy „Podpisz profilem zaufanym”. Otrzymamy kod wiadomością SMS od PZePUAP. Należy go wpisać w miejsce kodu autoryzacyjnego przy potwierdzeniu podpisania dokumentu. Kod będzie określony takim samym numerem oraz dniem, jak w otrzymanej wiadomości, np. kod autoryzacyjny nr 2 z dnia 05.11.2020. Po wpisaniu kodu klikamy „Zatwierdź”.
Po poprawnym podpisaniu dokumentu elektronicznego ukaże się strona, gdzie pojawi się możliwość wysłania podpisanej deklaracji do Puckiego Centrum Medycznego. Klikamy „Wyślij deklarację”. Po pomyślnym wysłaniu dokumentu pojawi się widok listy z wysłanymi deklaracjami, który zniknie po przejściu na inną zakładkę.
Status wysłanych deklaracji zanjduje się w module „Moje konto”. Po akceptacji dokumentu przez Puckie Centrum Medyczne nastąpi zmiana personelu POZ.
Od momentu przyjęcia deklaracji przez Puckie Centrum Medyczne stajesz się naszym Pacjentem. Możesz umówić się na wizytę dzwoniąc pod numer telefonu: 507-898-731 lub korzystając z formularza e-Rejestracja POZ (przycisk znajdujący się na górze strony).
Możesz również składać zapotrzebowanie na leki stałe korzystając z formularza RECEPTA online (przycisk znajdujący się na górze strony) po uprzednim przesłaniu dokumentacji zawierającej informację na temat przyjmowania danych leków.